5dagar

(kopierar det jag skrev på lunar.. blev lite längre & alla som läser här läser inte lunar..)


Har inte så mycket att berätta, händer som sagt ingenting nu förtiden.. Men det är väl inte så konstigt.. Man orkar inte göra något :/ Min kropp håller på att ge upp totalt!
Höfterna, knäna, ryggen, fötterna & allt helt enkelt!

Ska till BM idag, ska berätta för henne denna gången hur jag mår.. ska klaga! Har aldrig gjort det förr för varje gång jag kommer dit säger jag att jag mår bra.. men det för jag ju verkligen inte.. Har vart helt gråtfärdig nu i flera veckor för jag är så trött.. Grät till och med nyss för jag orkar verkligen inte mer.. Jag orkar ju inte göra något längre, inte städa, laga mat eller något. Ligger typ bara i soffan och kollar på TV ..
Det sägs ju att promenader kan få igång det hela, men det värsta är att jag inte kan gå så långt, kan gå till bilen & affären, längre orkar jag inte..
Får så ont i underlivet, fötterna & ryggen. måste stanna ibland några gånger på väg till bilen eller affären och det är väl inte mer än 500m dit om ens det..
Sen dessa jävla förvärkar, har haft dom nu i två veckor och dom gör inte ont men de slutar inte heller, önskar bara att jag kunde få mina riktiga värkar snart.. För nu är jag trött & ska jag vänta mycket längre till vet jag inte om jag kommer klara av förlossningen.. Vet inte ens om jag kommer kunna gå så länge till heller, allt i min kropp håller på att ge upp som sagt..
Ajja, ska spela lite nu. Ha det bra..

Puss&Kram från trötta mig & livliga busen!


Kommentarer
Namn: Annicka

Tycker så synd om dig....Det är verkligen en envis liten kille du har därinne. Jobbigt med envisa barn men så himla bra i framtiden. Håller tummarna för att det ska sätta i gång nu och att du slipper bli igångsatt. Disa är född bf +1 och bara det var en evighet *S* och de andra två har kommit tidigare. Kram

2008-01-30 @ 12:37:23
Namn: Sara

Du har blivit utmanad:
http://shea.blogg.se/1201685209_utmanda.html#comment

2008-01-30 @ 16:04:58
URL: http://shea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: (så man kan svara, skriv mail annars)

Något på Hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0