5dagar

Nu har man gått fem dagar över tiden.. ska till BM idag också,,
jag hoppas att hon ser hur trött jag är och så så att dom sätter igång mig för nu orkar varken jag eller min kropp mer :( min kropp håller på att ge sig... Har ont 24/7 i min rygg, fötterna & knäna..
Finns inget och berätta typ, tänkte bara skriva lite här så folk inte tror att jag är och bajsar bebis för det är ja tyvär inte.. Händer ingenting i min vardag, ligger mest i soffan och kollar på TV.. orkar inte göra så mkt mer..
Idag kommer Kiddi & Alexandra hit :D Det ska bli roligt. Hade iofs hoppats på att min bebis hade kommit nu men inte då .. Ajja orkar inte skriva mer nu (markkus data) Ha det fint..

Puss& Kram från trötta mig & busiga bebisen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: (så man kan svara, skriv mail annars)

Något på Hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0