+3

Hejsan!

Nu har man gått 3dagar över tiden.. På onsdag ska jag till BM igen.. & jag hoppas hon ser på mig hur trött jag är så att jag får bli igångsatt för nu orkar jag verkligen inte mer.. Sover man 14timmar bara sådär då är man verkligen trött. Antingen får jag bli igångsatt eller så får bebisen ta och bestämma sig för att hitta "exit" :P Iofs sov jag inte 14 timmar utan att vakna, för det får man ju inte för kroppen, upp & kissa, vända på sig & massa sånt.. & sen ringer ju folk också. Snart kommer jag varken kunna gå eller sova.. har ont i min rygg & fotsuler dygnet runt, ibland får jag gå jätte sakta för att det värker så i mina fötter eller för att jag har så ont vid äggstockarna.. Är så trött på att vara gravid, blir snart deprimerad & det vill jag inte för det kan ta lång tid att komma ifrån den statusen igen.. :/

Mamma kommer snart & hämtar mig så ska vi till TF, ska ju som sagt be dom ta hit myrslaktarna igen.. för myrorna Is back på toan :/ Inte speciellt mysigt eftersom man duschar och sånt där.. sen när man sitter på toan får man typ hålla uppe fötterna så att ingen myra kryper upp på en, toan är ju inte speciellt stor heller och är precis där myrorna håller hus.. så kollar man på golvet nu så ser man massa svarta små prickar (döda myror) & myrslaktarna måste komma fort.. denna veckan.. för jag får inte vistas i lägenheten på 24h, inte heller min bebis när den kommit, så bäst att dom kommer nu när jag är gravid så jag kan sova hos mamma & markku så länge..

Mina pengar har inte kommit heller >.< Blir så sur på banken/socialen.. Jag är ung men jag har också utgifter att betala & mat måste jag också ha.. Med tanke på mat, vad fan ska man äta idag?! Jag har ingen aning :/ Varför ska de vara så svårt att komma på något att äta ? Något gott tips? fast just det ja, har inte så mycket mat hemma, massa pasta, kyklingfilé, en hamburgare & köttfärs.. Det är de jag har typ :/ Uscha!

Tycker faktiskt att min bebis ska komma nu, så tiden går liiite fortare iaf, dagarna är så himla sega :/ Riktigt lååånga & tråkiga dagar..

Ajja, nu ska mamma komma och hämta mig så ska vi iväg och klaga.. som vanligt ^^, men så är det när dom inte kan ha ordentliga lägenheter.. Så ni får ha det så bra.

PussPuss från trötta mig & livliga busen!

Kommentarer
Namn: Mira

Hoppas myrslaktarn kommer snart...fasen tycker att de borde kunna göra NÅT som kan få dem bort permanenet! Vi hade strul också med myrorna o vi bodde där typ -98...för tio år sen mao. :S

O som vanligt...hoppas grabben hittar vägen ut snart. Men förstår att du e den som längtar mest av alla!! Men den som väntar på nå gott tycks alltid vänta alldeles för länge! :)

P o K!!

Mira

2008-01-28 @ 15:22:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: (så man kan svara, skriv mail annars)

Något på Hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0