3 Januari 2008

Godmorgon!

Mamma ringde och väckte mig lite innan nio idag igen, kollade banken och inget kommit in ännu, ringde soc & fråga vilket banknummer dom skickat det till och det var rätt.. Jävla swedbank! Har inte pengarna kommit lite senare idag så ska jag ringa till banken och kolla vart fan mina pengar är.. Anyway...

Ska snart ställa mig & diska, sen ska jag hänga upp alla mina kläder i klädförrådet & kanske fixa iordning lite där.. & vet ni vad?! Jag trodde jag hade en massa prydnadssaker men allt är borta :S kan itne hitta det, har bara jul grejjor :/ Så när julen är över är det tomt i mina hyllor :P Så måste köpa massa sånt.
Mamma kommer hit sen/snart vet inte riktigt när... Så ska vi hänga upp hyllor, tavlor & speglar.. när det är klart då är det mesta klart. Imorgon ska jag hem till mamma för då ska vi tvätta massa babykläder och sånt.. Sen har jag tvätttid på söndag, men vi vill få tvättat iaf lite babykläder och så, så fort som möjligt :P Resten av dagen vet jag itne vad som händer..
Jag & Kiddi skulle iaf laga nån konstig mat :P kyklingbröst filé, ris & sen nån chilli sås som man blandar ihop med kyklingen :P varken jag eller han har ätit det förr, men men.. han gillar och testa nya maträtter (som han själv kommer på) så då får man väl ställa upp och smaka :P Äre inte gott får jag väl göra något annat ^^,

Ajja ska ta på mig kläder & sånt nu sen börja göra iordning i köket & sånt..
Vad ska ni göra idag?

Ha det så bra allesammans.

PussPuss - 22 dagar kvar <3

Kommentarer
Namn: Frida

Idag ska jag & Philip till BVC, sen ska vi till min syster & hämta MASSA kläder, för han har vuxit ur storlek 62 nu :/ Snyft, massa söta kläder som ska bort.. :| Sen ska vi flytta hem till Philips pappa igen :P

2008-01-03 @ 09:57:19
Namn: Melinda

Jag har bara slappat. varit ute & gått me syrran o hunden, det snöar ju här nu ;D

2008-01-03 @ 17:49:29
URL: http://melindawingren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: (så man kan svara, skriv mail annars)

Något på Hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0