24Januari

Imorgon är det BF dagen ^^, Känns bra, äntligen säger jag bara :P Så det är inte så långt kvar tills jag får hålla min son :D Underbar känsla!

Ska åka in till Förlossningen imorgon istället, skulle åkt in idag men åker imorgon istället tror jag.. för åker man in nu på koll så kommer man vara där i 2-3 timmar :/
Ska åka in pga att jag tror det kommer lite fostervatten då&då.. känns som det iaf & ser ut som de.. Sen har jag snart haft sammandragningar i en vecka & nu har dom börjat kännas mycket oftare.. & min rygg gör förbannat jävla ont, mycket mer än den gjort tidigare. Så imorgon blir det Förlossningen : ) Kanske har öppnat mig lite, det sa BM till mig att det kan jag ha gjort.. Mira tycker att jag ska åka in ikväll, men jag vet inte :/ man kommer vara helt slut & man behöver nog alla timmars sömn man kan få nu.. Men ja.
Ska prata lite med mammsen nu.. Ha det bra.

PussPuss från mig & busen!

Kommentarer
Namn: Bea

Inte lång tid kvar nu , hoppas bebis är på väg ut . Jag läser din blogg varje dag för att kolla ifall det kommit något plutt. Ta hand om dig & vila mycket det behövs kan jag lova dig :) kram!

2008-01-24 @ 21:46:20
URL: http://beapettersson.blogg.se
Namn: Marie

åk in imorn ist , för du kommer behöva alla krafter du kan få .

2008-01-24 @ 22:08:42
URL: http://mzetterblad.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: (så man kan svara, skriv mail annars)

Något på Hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0