+2

Hejsan!

Har inte vart inne på hela dagen för min data har pajjat och markku kunde inte fixa den, än iaf :P
Men har fått tag på min bror & jag gick låna hans data :D Har iofs haft igång denna sen åtta men har kollat på tv så har inte haft tid för att sitta här :P
Anyway, bebisen har inte kommit ännu & verkar inte vara på G ut heller, inga värkar bara sammandragningar som vanligt :/ Vill så att han ska komma nu! Börjar göra riktigt ont nu när han rör sig.. han är ju också runt 3800gram nått sånt .. :/ Lite tjockis där inne kanske ? :P
Igår gick jag och la mig vid 12 tiden & idag gick jag inte upp förens vid 15 tiden.. Vaknade iofs några gången men ville inte gå upp, sen har jag bara legat i soffan och kollat på film, diskade iofs & lagade mat.. Mamma & Markku var också här en kort stund, han kolla min data & dom lämnade lite mjölk & cola till mig..
Imorgon vet jag inte riktigt vad som händer, ska försöka få iordning på mina papper, skulle behöva gå till TF också, dom måste ta hit myrslaktarna igen, för myrorna är tillbaka i badrummet! >.< Gillar det inte.. har inte vart så mycket men idag har det typ kryllar *spyr* sen handla lite också kanske? Om jag fått mina pengar, ska ju få den 25:e men itne fått dem än.. Så hoppas det kommer imorgon för har för mig att brenbandet ska vara betalt imorgon.
Jo just det, imorgon är det BF enligt Ultraljudet jag var på i v26 :P Men det var inget jag skulle tänka på sa hon, för bebisar växer så olika efter v20..
Ajja, orkar itne skriva mer nu, har ju berättat lite & nu vet alla att det inte är nån bebis på G ut :P Ha det fint!

PussPuss från mig & busen! ♥

Kommentarer
Namn: Thelma Rut

hæm.. ég fylgist soldið með blogginu þínu og ef ég á að segja satt þá er ég orðin ógó spennt :P en vonandi kíkir hann bráðum út í heiminn :D gangi þér vel og bið að heilsa múttu og kidda líka :)

2008-01-27 @ 23:53:11
Namn: Kornelia

Ja vi får hoppas att det händer nåt snart, men så är det ibland kommer dom lite tidigare och ibland får man vänta längre på dom:) Men han kommer till slut ingen tvekan om saken.
Hoppas Thelma ser det här: Hej på dig gumman kul att du tittar in till Sesse då o då. Hälsa din mamma från mig.

2008-01-28 @ 08:15:54
URL: http://honeypearl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: (så man kan svara, skriv mail annars)

Något på Hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0