+1

Jaop, det blir det ju nu, klockan är över tolv och lillen har inte kommit ut ännu, Det var som jag sa till mamma i början av graviditeten "Med min tur kommer dom behöva sätta igång mig" .. Deras fiskar var till och med snabbar än mig på att få ut sina bebisar :P (de har fem yngel)
Har bara haft lite sammandragningar idag inget mer.. Men dom börjar göra ondare nu, har börjat känna av dom mycket oftare :D Känns wunderbart ! Just nu har jag en :P Men vet att det bara är förvärkar eftersom de försvinner när jag lägger mig ner.. Anyway, är hemma i min lgh nu, min bror kom idag så är hemma.. + att gabbe & jasse är hos mamma & då måste jag sova i soffan och de vill jag ikke!
Finns inte så mkt mer att säga, ska beställa en kamera snart :D Samsung s630 kanske hette nått mer men det är det jag kommer ihåg :P En röd blir det, ville ha en rosa men den var inte så snygg.. hade den var illrosa hade jag lätt tagit den xD men blir en illröd istället. Billig och verkar hyffsat bra.. (kan inte lägga ut tusenlappar på nån kamera så får bli den.. 849kr tror jag den kosta ^^, gött pris)
Ajja, ska försöka bli trött så jag kan sova :P Skulle bara uppdatera lite, var ju ändå BF idag ^^,
Jo och tack för alla kommentarer jag fått :) Riktigt roligt.

PussPuss från mig & busen!

Kommentarer
Namn: Anonym

Hejhej segt att gå över tiden.
Håller tummarna för att din lilla tok vill komma ut till dej snart.

Nu blir det Ullared för min del =)

ha det toppen..
liisa

2008-01-26 @ 05:32:10
URL: http://liisagyllin.blogg,se
Namn: Mira

Hoppas Jonathan tar sitt förnuft till fånga o letar efter EXIT snart. =)

P & K!! //Mira

2008-01-26 @ 09:05:43
Namn: Marie

fy på dig bebis , inte vara lika envis som William nuuu ! va snäll mot mammsen o kom ut :)

2008-01-26 @ 09:44:30
URL: http://mzetterblad.blogg.se
Namn: jonna a.k.a luddes mamma

jag tror jag har en sån kamera, haha, och den är skitbra tycker jag :)

2008-01-26 @ 11:27:09
URL: http://jonnalantz.blogg.se
Namn: m

hoppas att du lägger in bilder sen när Jonathan är född !!. längar till jag får se honom! :D:D

2008-01-26 @ 18:04:25
Namn: Anonym

Lycka till nu gumman ;) du fixar detta. måste träffa dej å jonathan ne han kommit ut:) puss / gabi

2008-01-26 @ 18:32:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: (så man kan svara, skriv mail annars)

Något på Hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0