Trött!

Godmorgon, eller blir det kanske god dag?

Gick väl upp för en timma sen eller något.. & jag är jätte trött som vanligt.
Har inte så mycket att säga egentligen. Vill bara att han ska komma nu, är så trött på att vara gravid, trött på att ha ont, trött på att inte orka göra något. Men men, på torsdag kommer han iaf. Tack & lov för det. Inte många dagar kvar nu.
Här snöar det för fullt :( Vill inte ha snö! Vill att det ska börja bli varmt!
Kiddi&Alexandra är fortf. här, vet inte när dom åker hem.. dom funderar fortf om det blir idag eller imorgon :P Sen kommer dom igen nästa helg :D De vill se min bebis :P Hoppas bara han kommer på torsdag & jag får åka hem på fredag eller lördag.. Ajja ska göra något annat nu skriver ändå inget vettigt. Ha det bra.

Puss&Kram från mig & busen!

Kommentarer
Namn: madeleine

Om du gör kejsarsnitt får du och bebben vara kvar 1 vecka.. Och det är HEMSKT!

2008-02-04 @ 14:57:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: (så man kan svara, skriv mail annars)

Något på Hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0