Snart så.

Snart är bebisen äntligen här, men det är fortfarande ett par dagar kvar.. Torsdag <3
Jag ränkar inte med att han kommer komma tidigare än så ^^,

Var hemma hos mamma & åt mat, det var gott men åt inte så mycket.. inte var så hungrig, kanske för mycket gott gott idag ? :P Äh, det är jag värd! Nu har jag faktiskt gott 8dagar över tiden :P
Vet inte vad jag ska säga mer :P har typ inget och säg, men lite update iaf så ni inte tror bebisen kommit ^^,




Lite biler ^^, Som alla vet är det ju jag & Min mage på dom tre första..
Sen är det skötbordet :D, sen två kort på kiddi & alexandra (snö vädret här också)
Sen är det ett kort på mina grannar (änderna) den bilden är tagen tidigt idag & den på snövädret
är taget innan ikväll, fort det kom mycket snö va? :P Usch! Hatar snö nu förtiden..

Ajja allt för mig. Puss&Kram!!

Kommentarer
Namn: Hampus

Vad mycke bristningar du fått! Min syster fick inga alls :)

2008-02-05 @ 00:43:41
URL: http://mrspears.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: (så man kan svara, skriv mail annars)

Något på Hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0