KAMERA :D

Yeah! Min kamera kom idag :) Har bara tagit några få kort & den verkar vara rätt bra ;D Är jätte glad! Sen hämta vi min del till skötbordet idag också, så det får man upp imorgon :D Weii! Nu bebis kan du komma, nu har jag min kamera & skötbordet är på G, fast du tänker väl vänta tills dom tvingar ut dig? ^^,


Vaknade vid 11 tiden idag, en kort stund senare vaknade Kiddi & Alexnadra.. Så åt vi frukost & hon var så snäll och diskade :D Tack <3 Sen kolla man bara på TV och tog det lugnt en stund.. Vid två tiden gick vi till mor, åt lite tårta (MUMS!) sen åkte vi till Jysk, hämtade delen till skötbordet, sen vidare till Ö&B, jag handlade bara lite smarties eller vad dom heter :P GottGott, sen hämtade vi ut min kamera :D Weii! Den är snögg! Sen vidare till willys, handlade inte så jätte mycket men kiddi och alexandra skulle ju handla till maten som dom ska bjuda oss på idag ;P Köpte en korv när vi var klara där men den var äcklig så bror åt den xD Har inte gjort mkt alls sen vi kom hem.. Tog en dusch nyss, mycket härligt! Väntar bara på att maten ska bli klar så ska vi äta! (Är förresten hemma hos mamma) Sen ska väl dom dansa lite & Kanske sjunga, inte vet jag :P Jag får väl sitta & äta mig tjock & kolla på, dansa kan jag inte göra får så ont i min rygg då & sjunga har jag inte kraft till.. tappar andan då, lol! Men men, ska gå och rökapöka med Fridus nu ^^, Ha det fint!

PussPuss från mig & busen!
Här kommer en bild på min tjocka mage.


Kommentarer
Namn: maaalin..

fyfan vilken stor mage. förstår att du har det jobbigt nu.. kramar malin!

2008-02-01 @ 20:36:05
URL: http://malinsundkvist.blogg.se
Namn: risha

säg inte att du röker när du är gravid :O lät lite so det i senaste blogginlägget

2008-02-02 @ 02:28:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: (så man kan svara, skriv mail annars)

Något på Hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0