....

Har så ont i min rygg :( Fick ta en alvedon nyss >.< gillar det inte men hellre det än att gråta för man har så ont.

Bebis kom nu! Jag orkar inte mer, min kropp orkar inte mer!!

Om dom säger att jag inte är "Mogen" nog för att föda på torsdag så tänker jag böna & be att dom tar ut ungen med kejsarsnitt! Även om jag ville att min första förlossning skulle vara normal så vill jag inte det längre, vill inte ha ont vill inte vara gravid längre.

Ska sova när som helst, kom precis hem från mor.

Kommentarer
Namn: Mira

Vännen! Jag lider verkligen med dig! Minns när jag gick över med Jennie o det är verkligen inte KUL.

Vill säga att skulle de säga att du är omogen, skit i det, vägra o lämna innan bebisen e ute! DU har faktiskt gått övertid MKT nästa fredag!! Gråt o skrik om det behövs, böna o be! De kan lägga på sån gele som mognar upp!

STORA KRAMAR!

2008-02-02 @ 08:55:05
Namn: Mira- igen

Vill tillägga;

Du kommer vara typ fulla 42 veckor eller hur?

Min kompis blev igångsatt i v 34, tror inte hon var mkt mognare då!...det tog visserligen fyra försök o två dagar, men det GICK. Bebben kom ut till slut...så det GÅR! :)

2008-02-02 @ 08:58:01
Namn: Kornelia

Ja jag håller med Mira, vi lämnar inte bb förrän du har din lilla envisa prins i famnen...så är det bara.
Det här går ju inte längre du kan ju knappt röra på dig och har så fruktansvärt ont.
Men jag tror det går bra och han kommer på torsdag om inte lite tidigare :)

2008-02-02 @ 09:37:50
URL: http://honeypearl.blogg.se
Namn: Mira-terroristen

Heheh....va tvungen o skriva igen, kom på att det heter hormongele som de kan sätta på livmodertappen så att den mjukar upp sig...
:-) dvs, gör så att den mognar, för bebisen är ju verkligen inte längre omogen på nåt vis! :-D

Va o sov lite middag nyss, elelr vilade men slumrade till o hann drömma att jag kom in här o läste senare idag, o du hade skrivit här att du åkt in till förlossningen för att vattnet gått!

Var tvungen att kika in igen lite därför oxo! ;)

KRAMISAR

2008-02-02 @ 14:59:16
Namn: Emma

usch låter inte alls kul!
har en kompis som gick över 19 dagar. hon va helt förstörd men böna å bad på sjukan så dom satte igång henne. så gör de=)
lycka till!

2008-02-02 @ 15:41:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: (så man kan svara, skriv mail annars)

Något på Hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0