Äntligen :D (lite äckel varning kanske)

Slemproppen gick inatt (eller vad man säger) :D BM tror att den har hållt på att lossna lite nu när jag haft sammandragningar för jag åkte ju in till Förlossning pga att vi trodde vattnet sippra, men BM förklara att det kan vara slemproppen.. & inatt försvann nog hela :D Man kände bara nått som gled ur en & plupp sa det i toan ^^, (var uppe och kissa inatt) så jag tror det var den som försvann ner i toan för inte var det bajs :P & inte var det bebisen heller xD
Ska snart iväg till mor, ska äta mat där idag sen vet jag inte om vi ska hitta på ngt annat, får väl se.. Både jag & alexandra verkar rätt sega idag :P Så får väl se hur länge man orkar vara där..
Men men ska dra mig nu ;P Ha det fint folk´s!

PussPuss från mig & Busen!

Kommentarer
Namn: Mira

WOW, då kanske det händer nåt redan INNAN fredagen !! :-D *HÅLLER TUMMARNA SKITHÅRT*

2008-02-02 @ 17:14:26
Namn: jonna a.k.a luddes mamma

ÅÅÅÅÅÅÅÅH BEBBEN KOM NU! :D

2008-02-02 @ 20:00:25
URL: http://jonnalantz.blogg.se
Namn: sandra

till jonna: vadå, har bebisen kommit??? :D

2008-02-02 @ 20:21:51
Namn: Frida

OJOJOJ :D Nu blir jag glad! Jag vet inte ens om min slempropp gick. Haha, jag visste ju inte ens att mitt vatten hade gått, jag är boooorta ;D

2008-02-02 @ 21:07:08
URL: http://friidadrotz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: (så man kan svara, skriv mail annars)

Något på Hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0