Julafton imorgon...

imorgon ar det julafton och jag langtar inte sa jatte mkt.. Kommer bli sa konstigt.. första julen som vuxen om man sager sa.. första julen utan mina föraldrar, första julen med barn, första julen utan massa spannande paket. Jag far ett iaf och har redan fatt ett sa det gör det hela lite battre iaf :) Fick en camera av min pappa och sa far jag ngt fran min moster.. men jag har sagt till mamma o min bror att det ska inte köpa ngt för jag kan anda inte köpa ngt och ms pengar borde ga till ngt viktigare an julklappar..
Anyway, i lördags var jag ute och firade min födelsedag, fyllde ju ar för en vecka sen (den 15december) det blev riktigt lyckat, förutom att ngn hoppa pa min kusin för att en mutta till brud sa att han hoppat pa henne och sen för att ag dramde till en fyllegubbe och fick lite halvpanik :P men sen kom "min" fyllegubbe och "radda" mig xD det dar med att han ar min ar för att han var skit snall och bjöd mig pa massa öl :P han kom, gav mig öl och gick igen.. nej det var inget pervo det kan jag lova, jag trodde det först men sen visade det sig att han  inte var de :)
hela söndagen sov bade jag och jonathan, tror han var lite slö fortf efter att ha haft kraksjukan. men natten till mandag var det jag som blev sjuk. men nu ar jag frisk igen, behövdes bara sova en massa, en halv alvedon forte och massa vatten sa blev man frisk :D

Men men, det dar med att jag aldrig fick mina pengar fran socialen den 4dec kan nog bero pa att hon som har "hand" ommig glömde skicka ivag pengarna :P da ar man ju inte lite klantig eller sa xD Haha, men nu ska dom ha skickats ivag ch jag ska ha dom i handen nasta vecka..

Sen det dar med underhalls stöd sa kan inte en pappa slippa de, inte har pa island iaf.. dom ar skylldighet till att betala det hur mkt dom an ar med barnet..

en sak till, ringde en lakare igar frage om pstav, för jag vill hemskt garna inte bli gravid igen.. och en san javla skit kostar 28tusen isk :O fattar inte att det ska kosta sa javla mkt:P

Ne nu ska jag val dra hem igen, ar hemma hos min mormor just nu, vi har ju inget internet eller telefon hemma sa man far ga hit och ringa och sant :P

GOD JUL!

Kommentarer
Namn: Lina

Jag ska sätta i p-stav nu, och den kostar 25 kr här tills man fyller 20! Lite skillnad.



God jul & gott nytt år!

2008-12-23 @ 14:17:48
URL: http://lajniish.blogg.se/
Namn: Johanna

God jul sesse!

2008-12-23 @ 17:05:05
URL: http://johannavk.blogg.se/
Namn: Isabel ( Bella Bonita )

Kom in på din blogg vill bara önska dig & ditt barn en god jul

2008-12-23 @ 22:06:14
URL: http://isabelhernandez.blogg.se/
Namn: Kornelia

God Jul gumman.

Saknar er jättemycket....älskar er.

Krama om lilla busen från mormor.

2008-12-24 @ 11:26:23
URL: http://honeypearl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: (så man kan svara, skriv mail annars)

Något på Hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0