Lägenhets problem :/

HejHej!

Jag har ju en 3.a som står på mitt namn, men nu när jag ringde idag så sa hon att det finns en 2.a som kan bli ledig 15december (min födelsedag) om jag vill ha den.. MEN, jag är helt förtjust i den 3.an och jag vet inte riktigt om den andra lägenheten är på nått speciellt bra område :S Så nu har man lite besluts ångest..
3.an skulle jag ju fått nu den 1dec, men pga fuktskadan så kommer det ta längre tid & frågan är ju hur lång tid? Sen har jag lovat min bror att han får gärna bo hos mig tills han hittar något eller vet hur han ska göra, och hur kul vore inte det att bo med sin bror? (SKITKUL!) men i 2.an bli det lite trångt!
Gah, vet inte hur jag ska göra, försöker få tag på hon med 2.an så jag iaf kan kolla på den, Susanne (hon på torshälla fastighet) sa att den var jätte fin, men den är 14kvadrat mindre än 3.an + att det är ju inte 2 sovrum :/ Sen är jag helt förälskad i köket i 3.an, hur mysigt och fint som helst!
Har försökt få tag på hon med 2,an idag.. men först svara hon inte sen stängde hon av sin mobil :/ Kanske jobbar? Vill bara få tag på henne och kolla lägenheten och sen se vad man tycker om den. Hoppas på att man inte gillar den för jag vill ha 3.an , MEN 3.an blir kanske inte klar i början av Januari så få blir det körigt! (ska ju ha bäbis 25jan) Gud vad sånt här är jobbigt! Hade ju hoppats på att få ställa in mina grejjor i 3.an idag med... ajja, ska fundera vidare.

PussPuss

Kommentarer
Namn: j

i vilket område ligger lägenheterna ? :)

2007-12-03 @ 21:00:39
URL: http://jonnalantz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: (så man kan svara, skriv mail annars)

Något på Hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0