Imorgon <3

HejHej!

Imorgon flyttar jag :D Känns helt underbart ! Fick ju städa i lägenheten både idag och i onsdags, men det gick typ inte för dom hade sina saker över allt :/ Men var där och kollade idag och dom var helt klara nu :D Lägenheten är JÄTTE fin :D Tycker jag iaf ! Stor & fin :) men iaf, så imorgon ska vi dit och städa och så för det behövs verkligen :P Det är damm och sånt över hela lägenheten >.< sånt där fintdamm som kommer när dom river väggar och sånt.. sen ska man ställa imorgon möbler och sånt ^^, Weii, längtar jätte mycket <3 Så imorgon ska man upp klockan sju igen.. tredje dagen irad jag går upp sju.. det är lite jobbigt faktiskt :P men men har man mycket att göra så har man-..
Ne orkar inte skriva mer nu sitter vid markkus data och den är elak mot mig :P raderar allt jag skrivit och hoppar hit och det :( inte alls kul. Så ni får ha det så bra så hörs vi när jag har fått upp min data..

(Jóa ég skifa á islensku tegar ad ég hef tima, mamma verdur ad hjálpa mér med tad, Love you!)

PussPuss

Kommentarer
Namn: jonna

vart är det du ska flytta ? :)

2007-12-21 @ 14:57:18
URL: http://jonnalantz.blogg.se
Namn: jonna

vi bor på ringvägen 1a , i andra änden ! :)

2007-12-21 @ 21:09:57
URL: http://jonnalantz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: (så man kan svara, skriv mail annars)

Något på Hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0