Grymt irriterande!

HejHej!

Idag ringde dom från TF (torshälla fastighet) & sa att lägenheten kommer inte bli klar förens i början av januari/mitten av januari, fuktskadan var så stor & det tar så himla lång tid att torka! Och jag kan inte flytta in för dom fick riva ut allt i badrummet + att den hade spridit sig till köket.. Så nu är man rätt irriterad!
Sen gick vi och kolla på lägenheten igen, för nu har jag fått nyklarna & så skulle vi kolla förrådet, MEN självklart har dom på hänglåset, så jag kom inte in i förrådet, sen var det mycket där man såg som man inte såg när vi kolla första gången.. Men dom ska tapetsera köket & vardagsrummet.. skulle också tapetsera barnrummet men jag sa nej till de.. För det är rosa & blåa tapeter med en teddy border (om det nu heter så?) och där ska ju ändå lilla jonathan ha sitt rum så jag kan säkert bara säga till om jag vill få det tapetserat, sen så ska dom måla och så i toan.. Så den kommer väl bli fin när den väl är klar :)
Ska snart åka dit igen och ställa in lite lådor och sånt dära. Så vi blir av med det här :D

Imorgon ska jag & sami på bio :) Ska bli väldans trevligt! Ska se Saw 4, visste inte att den hade kommit ut förens han sa det xD sen på torsdag ska jag försöka ta mig ner till pappa, hoppas bara att jag hittar någon sista minut biljett för annars kostar dom upp till 700kr :/ lite väl dyrt tycker jag! Oj just fan! Måste ringa pappsen idag, skulle kolla om det är försent och säga att jag kan följa med till julbordet :P
Men men, ska nog sjunga lite ellet något nu xD Ha det fint!

PussPuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress: (så man kan svara, skriv mail annars)

Något på Hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0